قوانین تعویض و ارجاع کالا

قوانین تعویض و ارجاع کالا :

  • خریداران عزیز لطفا قبل از خرید نواسانات ارز و تغییرات قیمت را در نظر بگیرید ، مشاهده شده در برخی موارد با کاهش نرخ ارز و در نتیجه کاهش قیمت کالا ، مشتری که با قیمت قبل اقدام به خرید کرده بوده تقاضای بازگشت کالا و عودت وجه داشته که به هیچ عنوان از سمت ویت موب قابل قبول نیست .
  • هیچ کالایی بعد از تحویل به خریدار پس گرفته نمیشود ؛مگر در صورت مغایرت با کالایی که توسط مشتری خریده شده (مغایرت رنگ . مغایرت حافظه و مشخصات و مدل) ، ویت موب موظف است کالای سالم را مجدد ارسال کند و یا وجه فاکتور را پس از طی مراحل اداری بازگرداند.
  • کالایی که در پیشنهاد شگفت انگیز خریداری شده باشد امکان لغو ندارد ، در صورت لغو سفارش از سوی خریدار، وجه پرداخت شده بعد از ۷ روز کاری به حساب همان شخص(کارتی که پول از آن حساب به حساب ویت موب واریز شده) عودت داده میشود.
  • در هنگام دریافت سفارش، خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد ؛ تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به ویت موب اطلاع داده شود تا ویت موب بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت ویت موب داشته باشد آن را به ویت موب اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات ویت موب مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه‌ی ویت موب قرار گرفته باشد) پس از برگشت به ویت موب مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان ویت موب، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود؛ ویا در صورت تایید مشتری کالا مورد انتخاب مشتری ارسال میشود .