در این مقاله شرکت اپل به برخی از سوالات متداول کاربران گوشی های همراه هوشمند و دغدغه های آن ها در خصوص تبدیل گوشی تحت سیستم عامل اندروید خود به گوشی آیفون پاسخ می دهد که در ادامه با هم می خوانیم. نا گفته نماند که این امکانات تنها در کشورهایی امکان پذیر می باشد که دارای نمایندگی رسمی محصولات شرکت اپل هستند.

شاید یکی از دغدغه های شما هنگام تعویض گوشی هوشمند قدیمی خود که تحت سیستم عامل اندروید است با یک گوشی اپل این باشد که تکلیف اطلاعات شخصی نظیر عکس ها، فیلم ها و یا حتی پیامک ها چه می شود؟ آیا امکان انتقال آن ها به گوشی اپل وجود دارد؟ آیا سیستم عامل ios شرکت اپل از چنین انتقالی حمایت می کند یا به طور کل باید قید داشتن اطلاعات قبلی خود را بر روی گوشی اپل بزنیم؟ اگر این امکان وجود دارد آیا کار ساده ایست یا قرار است شما را به دردسر بندازد؟

باید بگوییم بله این امکان وجود دارد و این انتقال آنقدر ساده است که حتی نیاز ندارید اطلاعات گوشی تحت اندروید خود را قبل از انتقال، بر روی لپ تاپ خود یا سیستم های مشابه ذخیره کنید. کافی است با گوشی هوشمند تحت سیستم عامل اندروید خود، اپلیکیشن ” Move to ios” را از گوگل پلی استور دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید. این اپلیکشن با محافظت از اطلاعات شما به صورتی کاملا ایمن مسئولیت این انتقال به گوشی اپل را به عهده خواهد گرفت. ضمنا شما می توانید با معامله گوشی هوشمند قدیمی تحت سیستم عامل اندروید خود برای خرید آیفون اعتبار دریافت کنید.

آیا استفاده از گوشی آیفون برای کاربران اندروید آسان است؟

حتم داشته باشید! در واقع باید گفت که سهولت در استفاده از گوشی، ریشه ای ترین مسئله ایست که شرکت اپل قبل از طراحی، در هر موردی در نظر می گیرد. طراحی سیستم عامل ios هم از این قائده مستثنی نبوده و توسط شرکت اپل به گونه ای کاملا ساده و مبتنی بر ادراک شهودی و حسی انسان طراحی شده است. فقط کافیه یک نگاه گذری به آن بندازید تا متوجه شوید. شما می توانید در گوشی اپل خود از Siri بخواهید هنگامی که دست شما به کاری بند است برایتان پیاماک ارسال کند و یا تماس مورد نظرتان را برقرار کند. برای اینکه بیشتر با قابلیت های دستگاه اپل و امکاناتی که برای ساده تر شدن کاربرد آن برای کاربر گوشی های هوشمند همراه خود در نظر گرفته، آشنا شوید، می توانید اپلیکیشن Tips را دانلود کنید و بر روی گوشی همراه خود نصب کنید تا شما را در این خصوص بیشتر راهنمایی کند.

چرا مردم تا این حد عاشق دوربین گوشی های هوشمند اپل می شوند؟

iphone-camera

آیفون همیشه بهترین تجربه را برای استفاده از دوربین گوشی های همراه هوشمند خود ارائه می کند. دوربین گوشی های همراه آیفون هر روز در آپدیت ها و نسخه های جدیدش، فقط بهتر و بهتر می شود. شما در تجربه استفاده و ثبت تصویر در حالت پرتره توسط گوشی اپل خود، متوجه عملکرد بی نظیر آن در شناسایی، تشخیص و ایجاد عمق میدان مناسب برای سوژه عکاسی، خواهید شد. گوشی آیفون برای نورپردازی عکاسی پرتره حالت های مختلف و جذابی را در نظر گرفته است که جلوه ای منحصر به فرد و دراماتیک به تصایر ثبت شده می دهد. گوشی های آیفون 11 و آیفون 11 پرو حتی از این هم فراتر می روند و به شما امکان فیلمبرداری با بالاترین کیفیت در یک گوشی هوشمند را می دهد. شرکت اپل در این دو گوشی حالت شب را در تنظیماتشان، برای عکاسی در فضاهایی با شرایط نوری شدیدا کم طراحی کرده است.

چه چیزی آیفون را تا این حد سریع می کند؟

هر گوشی آیفون دارای چیپست یا تراشه ای است که توسط شرکت اپل برای عملکرد اجرایی آن طراحی و ساخته شده است. درواقع آخرین مدل های آیفون سریع ترین تراشه را در بین گوشی های هوشمند دارند. عملکرد بسیار کارآمد این تراشه ها، باعث افزایش بارورنکردنی عمر باتری آیفون می شود. این تراشه همچنین از روتین شارژ روزانه شما الگوبرداری می کند تا روند گذر عمر باتری را به تعویق بیاندازد. در کنار تمامی این موارد، به روزرسانی آخرین ورژن ios را هم اضافه کنید که ویژگی ها و امکانات جدیدی را در اختیار گوشی هوشمند شما قرار می دهد و در نتیجه هر کاری با گوشی آیفون سریع و روان خواهد بود.

آیفون چگونه به حفظ اطلاعات شخصی من کمک می کند؟

برخلاف بسیاری از گوشی های همراه هوشمند دیگر، اطلاعات مهم شما بر روی گوشی آیفون شما، از همان ابتدا کد گذاری می شود سپس توسط پسورد، شناسه اثر انگشت (Touch ID) یا شناسه تشخیص چهره  (Face ID) شما محافظت می شود. اپلیکیشن های اپل مانند Maps و Safari  کمک می کنند تا مکان هایی که شما رفته اید و سایت هایی که از آن ها بازدید داشته اید امن و خصوصی باقی بماند. شرکت اپل اطلاعات شما را در تحت هیچ شرایطی نمی فروشد. و در نهایت نصب آسان به روزرسانی های نرم افزاری کمک می کند گوشی و اطلاعات شما در برابر تهدیدهای امنیتی ایمن باقی بماند.

چه چیزی ارسال پیام ها در آیفون را جذاب می کند؟

اپلیکیشن پیامک ها در آیفون ساده، قدرتمند و گویاتر از همیشه است. شما می توانید یک Animoji (ایموجی متحرک سه بعدی) شوید. همچنین می توانید Memoji (همان انیموجی که این بار دقیقا مطابق چهره شما الگویرداری و اجرا می شود) خود را نیز مطابق شخصیت و حالات چهره خود بسازید. در ارسال پیام ها از طریق گوشی آیفون، تمامی مکالمات شما خصوصی باقی خواهند ماند چراکه تمامی آن ها در انتهای هر پیام کد گذاری می شوند.ناگفته نماند که از اپلیکیشن های مرسوم پیام رسان مانند واتس اپ، فیسبوک مسنجر و وی چت نیز می تواند روی گوشی همراه آیفون خود استفاده کنید. 

چه چیزی اپ استور را از فروشگاه های سیستم عامل های دیگر بهتر می کند؟

iphone-messaging

شرکت اپل در گوشی های آیفون خود، در بخش فروشگاه اپلیکیشن ها موسوم به اپ استور از یک تیم مجرب و متخصص تمام وقت در زمینه اپلیکیشن ها استفاده می کند. در واقع آن ها میلیون ها اپلیکشن و بازی را انتخاب و سازماندهی می کنند تا برای شما پیدا کردن گزینه های مورد علاقه جدید از این بین آسان باشد. کار دیگری که آن ها انجام می دهند این است که اپلیکیشن های جدید را تحت یک درایو تست قرار می دهند تا مطمئن باشند آن ها دقیقا کاری را انجام می دهند که ادعا می کنند. همچنین گوشی آیفون لازم می داند از اپلیکیشن هایی در اپ استور استفاده کند که قبل از دسترسی به اطلاعات شخصی شما حتما قبل از آن در پیامی از شما کسب اجازه کند.

اپل در در تولید گوشی های هوشمند خود مسائل مربوط به محیط زیست را چگونه لحاظ می کند؟

کمپانی اپل ادعا می کند که همیشه در طراحی و تولید محصولات خود این نکته را مورد بررسی قرار می دهد که چگونه می توانند از تاثیرات مخرب آن بر محیط زیست کم کند. برای مثال گوشی های آیفون بدون ایجاد زباله های دفنی مونتاژ می شوند. لحیم کاری در بورد اصلی مدار منطقی گوشی های آیفون با به کارگیری قلع 100 درصد قابل بازیافت انجام می شود. بیش از 40 جزء تشکیل دهنده در گوشی های آیفون XS MAX، آیفون XS و آیفون XR از پلاستیک بازیافتی هستند. حتی هنگامی که گوشی اندروید خود را به گوشی آیفون تبدیل می کنید، شرکت اپل گوشی اندروید شما را بازیافت می کند.

آیا این امکان وجود دارد که برای تبدیل گوشی اندروید خود به گوشی آیفون از یک شخص حقیقی کمک بگیریم؟

بله، اهمیتی ندارد که کجا زندگی می کنید. اگر نیاز دارید که در مورد تبدیل گوشی همراه خود یا نرم افزار به کار رفته در گوشی آیفون بیشتر بدانید، تیم حرفه ای پشتیبانی اپل که جایزه بهترین و کارآمد ترین تیم پشتیبانی را هم در کارنامه خود دارد، آماده هرگونه خدمت رسانی است. کافی است با یک متخصص ارتباط تلفنی برقرار کنید یا به صورت آنلاین چت کنید و یا به یکی از فروشگاه های اپل مراجعه کنید. همچنین اپلیکیشن Apple Support و توئیتر @AppleSupport به راحتی در دسترس شماست.

آیا این امکان وجود دارد که در یکی از فروشگاه های اپل، معاوضه و تبدیل گوشی ها انجام شود؟

کاملا. متخصصان شرکت اپل صمیمی، کاربلد  و آماده هستند تا شما را برای این کار یاری کنند. آن ها می توانند گوشی آیفون شما را فعال کنند و محتواهای مهم شما را به گوشی جدید منتقل کنند. همچنین می توانید در جلسات Skills که بخشی از برنامه Today at Apple می باشد شرکت کنید تا مهارت های بیشتری در خصوص گوشی آیفون خود یاد بگیرید.

آیا در نهایت از تبدیل گوشی همراه خود به گوشی آیفون راضی و خرسند خواهید بود؟

آیفون همواره در صنعت پیشتاز امروز، نرخ بالای رضایتمندی را به خود اختصاص داده است و همواره در حال بهتر و بهتر شدن است. در حقیقت 99 درصد مردم در استفاده از آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر گفته اند که عاشق کار کردن با آن ها بوده اند. آنها از اینکه محبوب ترین گوشی هوشمند جهان را انتخاب کرده اند بسیار راضی و خوشحالند. ضمنا خبر خوب این است که هنگامی که شما گوشی آیفون خود را برای دریافت نسخه بعدی آن تعویض می کنید شرکت اپل برای خرید گوشی جدید آیفون به شما اعتبار نقدی اختصاص می دهد.

[yasr_visitor_votes size=”small” postid=”4567″]